lørdag den 3. marts 2012

Her er så min første up date..

Min tur startede med at blive 1½ time forsinket fra København, men ellers var turen fin. Jeg sad ved en nødudgang så jeg havde masser af benplads. Vente tiden i Dubai føltes lidt lang, men var nok primært fordi jeg var træt. Fra Dubai gik turen til Johannesburg - Faktisk en ret stor lufthavn, hvert fald shopping området. Derfra var det med et mindre fly til Harare. Her kom jeg hurtigt igennem og min baggage var der heldigvis. Da jeg kom ud derfra var der dog igen til at hente mig, så der stod jeg i lidt over en time før der kom en.

Vi ankom til ranchen sent fredag aften så der var helt mørkt, men masser af stjerne :)

I dag har vi været ud og se området og fodre giraffer og elefanter. Vi kom helt tæt på dyrene så det er fedt.
Hun giraffen, hvilket kan ses på hornene buer indad og er "fluffy" i toppen :)

Hunnen og hannen:)

Unge fra efteråret, hunnen og hannen ude i siden af billedet.

De to hvide næsehorn. 

De to hvide næshorn



Elefantfamilien men hunnen, ungen og hannen. VIRKELIG STORE!






Sort næsehorn


To af de fire sorte næsehorn. Der er væbnede vagter på dem døgnet rundt.


Billederne af de sorte næsehorn (de "små") og elefanterne er uden zoom, og det samme med de fleste giraf billeder :)

Efter turen her til morgen, glæder jeg mig bare til de resterende dage :) Dog begynder vi kl 6.15 hver morgen .. men går jo nok, bliver rigtig fedt..

Vi bor i et hus med lækker udsigt over søen hvor der bor en flodhest, som vi kunne skimte tidligere idag, håber den komme på land en af de næste aftner :)

Udsigten fra en af vinduerne i mit værelse




Huset set ude fra




Jeg regner med at opdaterer jer igen på næste lørdag, da det er der vi har net adgang :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar